28 Mayıs 2015 Perşembe

Okuma Etkinliği | Bay Harika || Yorum




Eveet Havada serisinin son kitabı olan Bay Harika ile karşınızdayım. Öncelikle serinin en beğendiğim kitabı olduğunu söyleyemeyeceğim. Her ne kadar yaşanan her şeyi James'in ağzından dinlemek oldukça keyif verici olsa da Stephan'ın ağzından olduğu bölümler çok fazlaydı ve açıkçası sıkıldım. James'in anlatımıyla oğlumuzun kızımıza ne denli tutulduğunu daha iyi görüyoruz,hissediyoruz.

"Ben meğer kayıpmışım. Bulundum.Ben,James Cavendish, hatırlayamadığı kadar uzun zamandır seks bağımlısı,asla pişman olmayan sapık,aşık olmuştum. Ben onun bakire vücuduna sahip olmuştum,o da benim bakir kalbime."

Stephan'dan okuduğumuz yerler sayesinde de Stephan'ın geçmişte yaşadığı acıları,ailesiyle geçirdiği zor zamanları görüyoruz ve o sanılandan daha fazla yaralı bi adam. Ayrıca, Bianca ve Javier ile olan ilişkisini daha yakından inceleme fırsatı buluyoruz ve bir kez daha Bianca ve aralarındaki ilişkiye hayran kaldım hatta acayip imrendim belki biraz da kıskanmış olabilirim. :)
  • "Elbette herkes bizim sevgili olduğumuzu düşünüyordu,biz de ses çıkartmıyorduk. Onun aslında sevgilim olmadığını,yaşamam için hava kadar gerekli olduğunu,ona zarar vermeye kalkışacak kişiyi gözümü kırpmadan öldüreceğimi,nasıl anlatabilirdik ki.Bizi sevgili sanmaları daha kolaydı."


    • smile ifade simgesi
      Ayrıca bölümler geçmiş ve günümüz olarak yazılmış. Geçmiş Bianca ve James'in tanışmasından,günümüz ise Bianca'nın vurulmasından itibaren başlıyor. Stephan'ın ağzından olan yerlerde ise geçmiş Stephan'ın dövüştüğü zamanlardan,gelecek ise yine Bianca ve kendisinin vurulduğu zamanlardan başlıyor. 3.kitabın sonunda Bianca ve James'in düğününden,evliliklerinden ayrıca Bianca'nın hamileliğiden çok fazla bahsetmedikleri için geçiştirildiğini düşünmüştüm ama neyse ki bu kitapta telafi edilmiş.
      "Sihirli çubuğu elimde tutuyordum.Ona bakmadan edemiyordum.-Biraz önce ona işediğini biliyorsun değil mi-dedi Javier.Umrumda bile değildi.Elimle artı işaretini okşamaya devam ettim."
      Bay harikamızın oldukça kıskanç olduğunun bu kitapta daha çok farkına varıyoruz :) O ne hain o,aklından neler neler geçiyor,düzenbaz herif. :)
      "Ne düşündün ki? Eve dalıp onu kurtaracak mısın?O benim anladın mı?Onu taciz ettiğimi mi düşünüyorsun?Şunu aklına iyice sok: O tamamen bana bağlı,ömür boyu bana zincirlenmiş durumda ve onu bana bağlayan zincirler senin kırabileceğin türden değil." Son olarak kitap çok güzel bitirilmiş gerçekten sonuna bayıldım. Kahkaha atma garantisini veriyorum smile ifade simgesi Ayrıca öyle güzel bi baba olmuş ki James'in Bianca'sı olamadım bari kızı olayım dedim smile ifade simgesi Daha fazla uzatmadan bitireyim smile ifade simgesi Eğer bundan önceki kitapları
      okuduysanız ve bu seriyi seviyorsanız kesinlikle bu kitaba sahip olmalısınız inanın James'i daha çok seveceksiniz.
      smile ifade simgesi

0 yorum:

Yorum Gönder