7 Mayıs 2015 Perşembe

KGBT 6. Tur || Tek İsim Tek Kader - J.Green & D.Levithan | Yorum



Herkese merhaba! Kitap Gurmeleri olarak düzenlediğimiz 6. turumuz Tek İsim Tek Kader ile karşınızdayım!

Yoruma geçmeden önce kitabın konusu hakkında biraz bilgi sahibi olalım. :)






Will Grayson
Ya çılgın dostunuz hayatınızla dalga geçen bir müzikal sahneliyorsa
Ve hoşlanmadığınızı sandığınız kız sizden hoşlanmaya başladıysa?

Öteki Will Grayson
Ya yapayalnız hissettiğiniz bu dünyada tek gerçeğiniz depresyonunuzsa
Ve hiç tanışmadığınız birine sırılsıklam âşık olduysanız?

İkisinin de ismi Will Grayson;
İkisi de Şikago'da yaşıyor
Ve ikisi de on yedi yaşında…
Ortak bir de dertleri var:
Aşka duydukları su katılmamış korku…

"Bu romanda hayat var." 
-Entertainmentweekly.com-

"Okurları hem kahkahaya boğacak, hem ağlatacak hem de herkese avaz avaz şarkı söyletecek." 
-Kirkus Reviews-

"Süperstar yazarlardan neşe dolu bir ortak çalışma." 
-The Daily Beast-

"Genç âşıklar, tutku, entrika, öfke, acı ve arkadaşlığa dair harika bir öykü." 
-Booklist-
(Tanıtım Bülteninden)





İsimleri ve soyisimleri aynı olan iki gencin tuhaf bir şekilde karşılaşmasıyla olaylar başlıyor. Tanıtım bülteninde de gördüğümüz gibi Will Graysın ve Öteki Will Grayson. :)

John Green yine harika bir eser ortaya koymuş. Tamam, kabul etmeliyim ki Aynı Yıldızın Altında kadar beğenmedim ama bu kitabı da çok güzeldi.

Kitabı okurken çok eğlendim. Bazı yerlerde beni gülümsettiği oldu. Ancak kitapta beni rahatsız eden yerler yoktu desem yalan olur. Beni rahatsız eden olay ise eşcinsellikle ilgili bir kitap olmasıydı. Ama onun dışında yine de güzeldi. Eğlenceli, dili sade ve akıcı olan bir kitaptı. Okunabilecek bir kitap olduğunu düşünüyorum. Tavsiye de ediyorum. :) 

0 yorum:

Yorum Gönder