15 Mayıs 2015 Cuma

KGBT 7.Tur || İngiliz Gelin Annabel - Lynsay Sands




Asla evleneceğini düşünmemişti. Annesi ansızın onu manastırdan alıp eve götürmek için geldiğinde, Annabel bir rahibe olmak için yemin etmek üzereydi... Böylece, evden kaçan ablasının nişanlısı olan İskoç lorduyla evlenebilecekti!

Bir eş olmakla, bir ev idare etmekle ve özellikle gerdek gecesiyle ilgili hiçbir şey bilmiyordu. Asla âşık olacağını düşünmemişti. Ross MacKay, Annabel'i gördüğü andan itibaren, utangaç ve tatlı müstakbel eşine vurulmuştu...
Annabel'in bedeninin kıvrımlarının da ayrı bir lütuf olduğunu düşünmüştü. Ancak, bir düşman Annabel'in hayatını tehdit edince, Ross onu İskoçya'ya götürdü. Annabel evlenmeyi planladığı kadın olmasa da, arzuladığı tek kadındı.




YORUM: 

Kitap tarihi aşk romanıydı. Ben ilk defa bu türde bir kitap okudum. Sanırım İngiliz Gelin'den sonra historical türündeki romanları hiç tereddütsüz okuyacağım çünkü bu kitabı çok beğendim!

Size çok kısa kitabın konusundan bahsetmek istiyorum. Baş karakterlerimizden Annabel, yıllar önce çok küçükken Manastır'a gönderilir. Annabel tam rahibe olmak için yemin etmek üzereyken, Annbel'in annesi gelir ve sebebini bile söylemeden Annebel'i evine götürür.

İşte tam o an itibariyle kitaptaki olaylar başlar. Ah, bu arada bir de Ross MacKay var ki sormayın gitsin. :) Kitabın yakışıklı İskoç Beyi kendisi. :)

Kitabı çok sevdim. Özellikle bu kitaptan sonra tarihi aşk romanlarına karşı olan bütün ön yargılarım buhar olup gitti.

Kitabın çevirisi, editasyonu her şey kusursuzdu! Yazarın kalemi sade, yalın ve akıcıydı. Bu yüzden kitabı okurken hiç sıkılmadım. Aksine her sayfayı büyük bir heyecan eşliğinde çevirdim.

Okuduğum ilk Olimpos kitabıydı bu. Sanırım bundan sonra hiç tereddütsüz alacağım yayınevinin de kitaplarını. Çünkü çeviri çok başarılıydı ve ben bir kitaptaki yazım hatalarının azlığına veya çokluğuna çok dikkat ederim.

Kitaptaki sevmediğim tek şey kapak. Ama ne yazık ki Historical kitapların çoğu böyle. :(
Ama bu çok da takılacak bir konu değil. Zaten kitabın içeriği, kurgusu her şeyiyle mükemmeldi! Kısacası ben bu kitabı çok beğendim. Tavsiyemdir. :)


PUANIM: 5

0 yorum:

Yorum Gönder