20 Mayıs 2015 Çarşamba

Okuma Etkinliği || Aşkın Nazlı Hali | Kübra Türker | Yorum



Merhaba! Yeni bir okuma etkinliği, aşık olunası bir kitapla buradayım. :) Evet, 'aşık olunası' diyerek fazla iddialı konuşmuş olabilirim ancak; bu kitap bir muhteşem! Tabii, asıl muhteşem olan Yağız. :D Tamam, fazla uzatmadan yorumuma geçeceğim ama kitapla ilgili biraz bilginiz olsun istiyorum. O zaman buyrun tanıtım bültenine. :D 


Tanıtım:

Hayatından geçen her bir gün, dolu dolu tabirinin karşılığıydı Naz için. Sonu gelmeyen seyahatler, bitmek tükenmek bilmeyen partiler, sıfırlarını dahi saymaya uğraşmadığı bir banka hesabı, anne babası, dedesi ve hatta daha birçok insanın ilgisi… Şimdiyse bunların hepsi yerini mütevazı bir memur hayatına bırakmıştı. Hem de oldukça mütevazı! Artık parasının hesabını kuruşu kuruşuna yapmalı ve hayatını diploması için uğruna yıllarca dirsek çürüttüğü mesleği, öğretmenliği, yaparak kazanmalıydı. Yapabilir miydi peki? Allah biliyor ya herkes onun bu şekilde yaşayamayacağını biliyordu. 
Disiplin, azim ve çeviklik… Belki biraz ukalalık, biraz da hazır cevaplık. Hepsini bünyesinde barındıran bu yakışıklı adamın bir yüzbaşı olduğuna inanmak, oldukça zordu. Yeni görev yerine başarıyla adapte olmuşsa da yeni hayatında hesaba katmadığı bir şeyler vardı.
 Zaten kim bunu hesaba katıyordu ki? O ne mi? Aslında hepimiz biliyoruz. Hatta birçoğunuz şu an iki dudağınız arasında, bu oyunbozan kelimeyi mırıldanıyorsunuz. 
‘Aşk’ 
Pek çok şey bildiğini iddia etse de bu konuda ne bir tecrübeye ne de ön bilgiye sahipti Yağız. Ama azimliydi. Takdir etmek ve hakkını vermek gerekir. Aşkı öğreniyordu. Hem de aşkın ‘Naz’lı hâlini…




Ve gelelim yorumuma. :)
Naz adında taptatlı, öğretmen bir kızımız var. Kendisi gibi ailesi de öğretmen. Ve kızımız birazcık şımarık, kendini beğenmiş bir tip. Ama tabii bu yetiştirilme tarzından kaynaklanıyor biraz. Naz, her zaman istediğini elde etmiş, zengin bir ailede büyümüş biri çünkü.

Diğer tarafta da Yağız adında bir erkek var. :) Yağız Tekinoğlu... İsmini duyunca bile kocaman sırıtıyorum ben. :) Neden mi? Çünkü Yağız'la birlikte hepten kafayı sıyırdım. :D O nasıl bir adamdı öyle? O nasıl bir aşktı?

Tamam, kızmayın. :D Yağız'a olan saplantılı hayranlığıma kısa bir ara verip size hemen ondan bahsediyorum. Öncelikli olarak Yağız yakışıklı bir Yüzbaşı. Eh, tabi oğlumuz yüzbaşı olduğu için Kars'a tayini çıkıveriyor.

Sonra ne mi oluyor? Taptaplı kızımız ve yakışıklı oğlumuzun yolları kesişiyor. :) Ama bu karşılaşma pek de olumlu olmadı. :D Ayrıca söylemek istiyorum ki, Yağız ve Naz'ın sürekli tartışmaları, didişmeleri ve birbirleriyle uğraşmaları çok şekerdi.

Bazı kısımlarda çok eğlendim, bazı kısımlarda ise çok duygulandım. Kitap boyunca yoğun bir duygu seline kapılıp gittiğimi söyleyebilirim. Özellikle Yağız'ın o sözleri yok mu... Ah, işte onlar beni benden aldı. Yazarımız, karakterlerin hislerini okuyucuya çok güzel yansıtmış bence. Ve ben gerçekten kitabı hissederek, severek okudum. Buram buram aşk kokan bir hikayeydi.

Özellikle ilk başta şımarık olduğundan bahsettiğim kız karakterimiz Naz'ın, Yağız'dan sonra ne denli değiştiğine şahit olmak da ayrı bir güzeldi. Kelimeler, cümleler çok anlamlıydı. Yazarın kalemi ise kesinlikle sıkmıyor çünkü kitap oldukça akıcıydı. Normalde 600 ve üzerinde sayfa sayısı olan kitaplar benim gözümü korkutur. Evet, itiraf etmeliyim ki Aşkın Nazlı Haline başlarken de sayfa sayısından biraz ürktüm. Ama tüm bu düşüncelerim kitaba başlamam ile birlikte buhar olup gitti.

Kısaca özetlemem gerekirse, son zamanlardaki birbirinin tekrar olan kitaplardan sıkıldıysanız Aşkın Nazlı Halini alıp okuyun. Hatta kesin almalısınız. Pişman olmayacaksınız, emin olabilirsiniz. :) Hatta Yağız'a hayran olacağınıza eminim. :) Ama oradaki küçük detayı fark ettiyseniz eğer, 'hayran' diyorum. Aşık olabilirsiniz demiyorum. Çünkü Yağız bir tane ve o da benim, dermişim. :D Tamam, tamam. :D Saplantılı aşkım Yağız'ı birkaç saniyeliğine -çünkü artık onu unutmam mümkün değil- unutuyor ve yorumumu da bitiriyorum. :D :D

Aşkın Nazlı Halini okumadıysanız çok geç kaldınız. Hemen alın okuyun ve kitaplığınıza bu tatlış kitabı da ekleyin. :) Seveceğinize eminim. :) Ayrıca yazarımızın yeni eserlerini de merakla bekliyorum. Tabii, bir sonraki karakter Yağız'ın yerini tutabilir mi, bilemiyorum. Yağız'ın benim için yeri hep ayrı kalacak.  :)

Bir sonraki yorumda görüşmek üzere! Yağız kokulu öpücükler! :)


PUANIM: 






















0 yorum:

Yorum Gönder