13 Nisan 2015 Pazartesi

KGBT 4. Tur || Sevginin Büyüsü - Beth Hoffman || Yorum




MERHABA! :)
Bugün yeni tur kitabımız olan "Sevginin Büyüsü" yorumum ile karşınızdayım. :)
Bu arada kitabımızın yazarı ile yapılan röportaj için tık tık. :)




YORUMUM: 

Karakterimiz CeeCee yedi yaşında dünyalar tatlısı bir kızdır. CeeCee'nin annesinin zihinsel problemleri vardır ve hastalığı ile ilgili ilaçlarını da almayınca durumu ciddi bir hal alır. Aslında CeeCee henüz yaşı küçükken büyümek zorunda kalanlardan. Evet, şimdi bu kızın babası nerede diye düşündüğünüzü tahmin edebiliyorum. Küçük CeeCee'nin babası işinden dolayı eve sadece hafta sonları gelebiliyor.

Ve bu şekilde zaman geçerken, bir gün küçük CeeCee annesini kaybediyor. Annesini kaybettikten sonra babası CeeCee'ye daha önce hiç tanımadığı büyük teyzesi ile yaşaması gerektiğini söylüyor. Bunu duyan CeeCee o andan itibaren yaşadığı, büyüdüğü  kasabadan ayrılıyor ve yeni bir hayata doğru kendi başına bir yolculuğa çıkıyor.

Kitap gerçekten çok duygu yüklüydü. Yazarın kalemiyle de ilk defa tanıştım. Gerçekten güçlü ve akıcı bir kitap olduğunu düşünüyorum. İndigo'nun ilk kitabı olmasına rağmen çok başarılı buldum ben. Gerek editasyon olsun gerek çeviri... Bence gayet güzeldi. :)

Özellikle değinmek istediğim bir konu var. :) Daha önceki yorumlarımı okuyanlar bilir. Ben bir kitapta duygu yoğunluğuna ve karakterlerin hislerinin okuyucuya geçmesine çok önem veririm. Evet! Bu kitap bana o duygu yoğunluğunu fazlasıyla yaşattı. Ben, herkesin kitaplığında bulunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Hiç sıkılmayıp büyük bir merakla okuyacağınız türden bir kitap. Ben okurken çok keyif aldım. :) Tavsiyemdir. :)




PUANIM: 5 üzerinden -


0 yorum:

Yorum Gönder