21 Mart 2015 Cumartesi

Hiçliğin Kıyısında #1 | YORUM






Yirmi yaşındaki Camryn, alışılmışın dışında bir yaşam tarzı düşlemektedir. Fakat başına gelen trajediler bu yaşamı kendisinden zorla çekip alınca, ilk bulduğu otobüse atlayarak varış noktasını bilmediği bir yolculuğa çıkar. Çıktığı bu kendini yeniden keşfetme yolculuğunda, kendisi gibi nereye gideceğini bilmeyen, Andrew Parrish adında biriyle tanışır. Fakat Andrew'un da bazı karanlık sırları vardır…


Andrew yolculukları esnasında Camryn'e kimseye bağlı kalmadan, içinden geldiği gibi yaşama, en derin ve kuytu arzularına teslim olma sanatını öğretir. Ancak Andrew'un ondan gizlediği sır yolun sonunda kendisini beklemektedir. Bu sır ikiliyi bir araya getirebilecek midir, yoksa onları sonsuza dek birbirlerinden ayrılmaya mı mahkûm edecektir?


"Hiçliğin Kıyısında mı? 'Muhteşemliğin Kıyısı'na ne dersiniz? Çünkü şu anda tam olarak bu durumdayım."


-USA Today-

(Tanıtım Bülteninden)





 Orjinal Adı: The Edge of Never

Yazar: J.A Redmerski

Yayınevi: Ephesus Yayınları

Seri: Hiçliğin Kıyısında #1

Goodreads Puan: 4.32 






Öncelikle böyle güzel bir kitabı bize sunan Ephesus Yayınları'na çok teşekkür etmek isterim. İnanın ne diyeceğimi bilemiyorum. Tek kelimeyle MÜKEMMELDİ!


Kitap o kadar akıcıydı ki, bir solukta bitirdim. Herşey Camryn'in nereye gideceğini bilmeden yolculuğa çıkması ve Andrew adında çok yakışıklı biriyle tanışması ile başladı. (Andrew'a bende hayran kaldım tabii orayı geçemeyeceğim.) 

Vee tabi bir de patatesle ekşi kremayı unutmamak gerek. :D 


Andrew ve Camryn'in yolculuğuna büyük bir keyifle eşlik ettim. Kitabın sonlarına doğru yaklaştığımda ise büyük bir duygu seli yaşadığımı söyleyebilirim. Bir anda kendimi ağlarken buldum ve tam her şey bitiyor derken çok şaşırdım. Yazar beni gerçekten çok şaşırttı ama bu yüzümde kocaman bir gülümsemeye sebep oldu. 




Böyle bir kitabı okuduğum için, Camryn ve özellikle Andrew ile tanıştığım için çok mutluyum. İkinci kitabı büyük bir heyecanla bekliyorum! Umarım fazla beklemeyiz. :) Ve bir de okumayan arkadaşlarıma bir not, 

Bu kitabı en kısa sürede alıp mutlaka okumalısınız. Herkesin kütüphanesinde bulunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Çok şey kaybedersiniz. Şiddetle tavsiye ediyorum.







                    "Tesadüf yazgıya verilen hayali bir isimden ibarettir."

                                                         -J.A Redmerski | Hiçliğin Kıyısında





 




“Andrew.”
“Efendim.”
“Teşekkür ederim.”
“Ne için?”

Kısa bir duraksamadan sonra yanıt verdi. “Her şey için… Giysilerini katlamak yerine çantaya tıkmamı sağladığın için, arabada uyanmayayım diye müziği kıstığın için, restoranda şarkı söylediğin için.” Başını yana çevirdi. Ben de öyle yaptım. Gözlerimin içine bakarak devam etti. “Bana yaşadığımı hissettirdiğin için.”

Yüzümde bir gülümseme belirdi, uzaklara baktım. “Herkes zaman zaman yaşadığını tekrar hissetmek için yardıma ihtiyaç duyar.”

“Hayır,” dedi ciddi bir şekilde, bakışlarımı yine ona çevirdim. “Ben yaşadığımı tekrar hissetmekten bahsetmedim, Andrew, bunu bana ilk kez hissettirdiğin için teşekkür ettim.”




Bu da serimizin ikinci kitabı. Umarım çok beklemeyiz. :)
"The Edge of Always"














0 yorum:

Yorum Gönder